Wednesday 1 January 2014

KELEBIHAN PREMIUM BEAUTIFUL KEPADA IBU2 YG BREASTFEED

Hai semua ni fakta ringkas nk saya kongsikan utk ibu2 yg menyusukan anak...




Mesti ada kat sini kawan2/ibu2 yg ada masalah berkenaan ngan susukan anak kan..sbb saya pun ada kawan yg macam ni jugak . sian pada anak/baby tu sbb susu ibu ni sgt bagus kpd baby2 sbg immune utk bg depa jauh dr penyakit lain kan..kalu baby tu xdapat susu ibu mudahla dia nk dpt sakit kan.... setelah dipikirkan dan dikaji sikit2 masalah utama susu tidak boleh kuar ialah masalah pengedaran darah yang mana tiada pengedaran darah berlaku sbb tu la susu xmau kuar, bengkak susu n puting tgelam n macam2 lain..sian kat baby sbb tak dapat khasiat susu ibu..sian jugak kat ibu tu sdri sbb kena tahan sakit juga..selalunya tindakan yg di ambil oleh ibu2 ni selalunya jumpa bidan n berurut supaya atasi masalah ni..tp semua punca utama hanyalah masalah pengedaran darah sahaja...

jadi sebagai salah satu cara yg boleh ibu2 ni atasi adalah dengan memakai korset abang sayang iaitu ... PREMIUM BEAUTIFUL ... kerana salah satu fungsinya ialah ianya baik utk pengedaran darah kaum wainta...kerana ianya mempunyai far infrared yang di sulamkan di dalam tekstur kain.




 Antara Kebaikan2 bagi ibu2 yg menyusukan anak ialah :


  • Produksi susu badan menjadi lebih lancar
  • Ibu tidak akan mengalamai bengkak susu jika berlaku gap penyususan kerana Cup penyusuan Premium Beautiful menyeibangkan pembesaran buah dada dan produksi susu.
  • Pemakaian PB boleh mengelakkan berlakunya payudara bernanah atau susu masam yang boleh menyebabkan breast cyst.
  • Payudara tidak jatuh, malah kedudukannya akan diperbaiki kepada kedudukan yang betul dengan pemakaian PB. Ini berbeza dengan pemakaian bra biasa yang memberikan kesan penekanan ke bawah dan payudara akan jatuh tanpa sedar.
  • Membantu untuk memejalkan payudara yang lembik
Selain dari itu juga bentuk rekaan cup dia juga sesuai utk elakan dari puting payudara tenggelam yang juga boelh menyebabkan kesukaran untuk menyusukan anak..tekstur kain yang diguna selesa utk pemakainya

bagus kan korset ni..patutla ramai yg panggil dia sbg korset abg sayang kan.. yg pakai kompom meletop punya la hihihii....termasuk la jugak saya hihihi...selain dari membantu penyusuan ibu byk lagi kelebihan premium beautiful ni..jom la kita jaga kesihatan diri kita agar kita sihat utk masa akan datang..

Bagi wanita di luar sana yang nak try korset ni boleh la contact ja saya sms/whatsapp 
010-4609982 (amy)
                                              * kalu yg nk fitting pun boleh ianya PERCUMA sahaja

(add la nanti saya approve k)


No comments:

Post a Comment